Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17322
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPatama Aksornjarung-
dc.contributor.authorKritchada Ruangnoi-
dc.date.accessioned2021-11-09T01:56:10Z-
dc.date.available2021-11-09T01:56:10Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17322-
dc.descriptionThesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectEnglish Language Readingen_US
dc.subjectReaders English languageen_US
dc.subjectEnglish language Reading Study and teachingen_US
dc.subjectReading (Secondary)en_US
dc.titleReceptive-productive connections : providing reading treatment to expedite english writing skillsen_US
dc.title.alternativeความสัมพันธ์ของทักษะรับและทักษะสร้าง : การสอนการอ่านเพื่อเร่งความสามารถในการเขียนภาษาอังกฤษen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
312105.pdf8.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons