Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17197
Title: | ประสบการณ์ตราสินค้าที่ส่งผลต่อความภักดีในตราสินค้าเครื่องประดับเงินแบรนด์ไทย |
Other Titles: | Effect of Brand Experience towards Brand Loyalty of Thai Brand Silver Jewelry |
Authors: | ศศิวิมล สุขบท ทิพยสุดา จันทร์เกื้อ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์ ไทย |
Issue Date: | 2562 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/17197 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
438379.pdf | 1.47 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License