Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/15060
Title: | กลยุทธ์การตลาดการท่องเที่ยวในอาเภอสิงหนคร จังหวัดสงขลา |
Other Titles: | Marketing Strategy for Tourism in Singhanakhon District, Songkhla Province |
Authors: | ประพินรัตน์, จงกล แสนศักดิ์, ศิริพานิช ชูตา, ประโมจนีย์ ป้องศักดิ์, ทองเนื้อแข็ง |
Keywords: | การขาดการมีส่วนร่วมของประชาชนและการบริหารจัดการอย่างเหมาะสม |
Issue Date: | 2557 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยหาดใหญ่ |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/15060 |
Appears in Collections: | 994 งานวิจัยเชิงสังคม |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
กลยุทธ์การตลาดการท่องเที่ยว-สิงหนคร.pdf | 347.62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.