Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493
Title: | The Effects of intensive phonics instruction on Thai-Muslim grade 5 students' English reading and writing abilities : a case study |
Other Titles: | ผลของการสอนโฟนิกส์แบบเข้มต่อความสามารถในการอ่านและเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนไทยมุสลิมชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 : กรณีศึกษา |
Authors: | Chonlada Laohawiriyanon Hamdi Kodae Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Study and teaching Foreign speakers;Word recognition;Reading Phonetic method |
Issue Date: | 2011 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A. TEIL. Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
356045.pdf | 8.4 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License