Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493
Title: The Effects of intensive phonics instruction on Thai-Muslim grade 5 students' English reading and writing abilities : a case study
Other Titles: ผลของการสอนโฟนิกส์แบบเข้มต่อความสามารถในการอ่านและเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนไทยมุสลิมชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 : กรณีศึกษา
Authors: Chonlada Laohawiriyanon
Hamdi Kodae
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Study and teaching Foreign speakers;Word recognition;Reading Phonetic method
Issue Date: 2011
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A. TEIL. Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356045.pdf8.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons