Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorChonlada Laohawiriyanon-
dc.contributor.authorHamdi Kodae-
dc.date.accessioned2021-03-16T07:58:06Z-
dc.date.available2021-03-16T07:58:06Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13493-
dc.descriptionThesis (M.A. TEIL. Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2011en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectEnglish language Study and teaching Foreign speakersen_US
dc.subjectWord recognitionen_US
dc.subjectReading Phonetic methoden_US
dc.titleThe Effects of intensive phonics instruction on Thai-Muslim grade 5 students' English reading and writing abilities : a case studyen_US
dc.title.alternativeผลของการสอนโฟนิกส์แบบเข้มต่อความสามารถในการอ่านและเขียนภาษาอังกฤษของนักเรียนไทยมุสลิมชั้นประถมศึกษาปีที่ 5 : กรณีศึกษาen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
356045.pdf8.4 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons