Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorสุมนา ลาภาโรจน์กิจ-
dc.contributor.authorจินต์จุฑา บัวอ่อน-
dc.date.accessioned2021-03-11T08:53:00Z-
dc.date.available2021-03-11T08:53:00Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13430-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/*
dc.subjectแหลมสมิหลา (สงขลา) โฆษณาen_US
dc.titleการรับรู้เรื่องราวของสถานที่ท่องเที่ยวและภาพลักษณ์ของสถานที่ท่องเที่ยวกรณีศึกษารูปปั้นนางเงือก จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativePerceived Image and Destination Story : a Case Study of Golden Mermaid Sculpture, Songkhla Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
438380.pdf1.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons