Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357
Title: | E-mail customer service quality : the case of Thai travel agencies |
Other Titles: | คุณภาพการให้บริการลูกค้าทางจดหมายอิเล็กทรอนิกส์ กรณีศึกษาของตัวแทนจำหน่ายการท่องเที่ยวไทย |
Authors: | Ilian Assenov Nutjika Saweksup Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Tourism;Hospitality industry;Computer network rervices;Internet;Electronic mail systems |
Issue Date: | 2007 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13357 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
283208.pdf | 9.22 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.