Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355
Title: | Visual content for community based tourism online marketing communication : A case study of Ban Nateen, Krabi province, Thailand |
Other Titles: | การสื่อสารด้วยการใช้ภาพเล่าเรื่องสำหรับการตลาดการท่องเที่ยวชุมชนออนไลน์ : กรณีศึกษาการท่องเที่ยวชุมชน หมู่บ้านนาตีน จังหวัดกระบี่ |
Authors: | Aphirom Promchanya Thepthira Chaiinkham Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Business travel Communication systems Thailand Krabi;Communication in marketing Thailand Krabi |
Issue Date: | 2019 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2019 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13355 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435530.pdf | 1.49 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License