Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13317
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorIlian Assenov-
dc.contributor.authorSukhumaan Klamsaensai-
dc.date.accessioned2021-01-11T02:14:04Z-
dc.date.available2021-01-11T02:14:04Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13317-
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectTour guides (Persons)en_US
dc.subjectTourist tradeen_US
dc.subjectService industriesen_US
dc.titleThe service quality of Phuket tourist guides : an assessment applying the importance-performance analysis modelen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
275709.pdf7.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.