Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | วิวัฒน์ แซ่หลี | - |
dc.contributor.author | นิมิต ซุ้นสั้น | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-12T09:32:35Z | - |
dc.date.available | 2020-10-12T09:32:35Z | - |
dc.date.issued | 2555 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13166 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการการท่องเที่ยว))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2555 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Thailand | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/th/ | * |
dc.subject | กีฬากับอุตสาหกรรมท่องเที่ยว สงขลา | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยว การประชาสัมพันธ์ สงขลา | en_US |
dc.title | กลยุทธ์การตลาดบริการสำหรับการท่องเที่ยวเชิงกีฬา : กรณีศึกษาสโมสรฟุตบอลสงขลา | en_US |
dc.title.alternative | Service marketing strategies for sport tourism: a case study of Songkhla Football club | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Management Sciences (Business Administration) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ | - |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
361082.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License