Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062
Title: | การวิเคราะห์คุณภาพการให้บริการโดยใช้แบบจำลอง KQCAH ที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ขององค์กร กรณีศึกษาโรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ จังหวัดชุมพร |
Other Titles: | The Analysis of Service Quality using KqCAH Model and Its Effect to Organizational Image A Case Study of Chumphonkhetudomsak Hospital, Chumphon Provice |
Authors: | นฤบาล ยมะคุปต์ รสสุคนธ์ ทองกระจาย Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | โรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ การบริการ |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
432133.pdf | 1.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.