Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062
Title: การวิเคราะห์คุณภาพการให้บริการโดยใช้แบบจำลอง KQCAH ที่มีอิทธิพลต่อภาพลักษณ์ขององค์กร กรณีศึกษาโรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ จังหวัดชุมพร
Other Titles: The Analysis of Service Quality using KqCAH Model and Its Effect to Organizational Image A Case Study of Chumphonkhetudomsak Hospital, Chumphon Provice
Authors: นฤบาล ยมะคุปต์
รสสุคนธ์ ทองกระจาย
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: โรงพยาบาลชุมพรเขตอุดมศักดิ์ การบริการ
Issue Date: 2561
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/13062
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
432133.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.