Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12950
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorพงศกร พิชยดนย์-
dc.contributor.authorศตายุ ร่มเย็น-
dc.date.accessioned2020-06-05T09:05:36Z-
dc.date.available2020-06-05T09:05:36Z-
dc.date.issued2562-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12950-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ)--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการตลาดธุรกิจขนาดย่อม สงขลาen_US
dc.subjectการตลาดธุรกิจขนาดกลาง สงขลาen_US
dc.titleความสามารถทางนวัตกรรมและความสามารถทางการตลาดที่ส่งผลต่อผลดำเนินงานของวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อม ในเขตพื้นที่จังหวัดสงขลาen_US
dc.title.alternativeInfluence of Inovativeness and Marketing Capability toward Firm Performance of SMEs in Songkhla Provinceen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435313.pdf1.57 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.