Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12866
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Chiramanee-
dc.contributor.authorSukanya Teosagul-
dc.date.accessioned2020-05-01T08:10:26Z-
dc.date.available2020-05-01T08:10:26Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12866-
dc.descriptionThesis (M.A., AApplied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectReading (Higher education)en_US
dc.subjectReading comprehension Ability testing*Readingen_US
dc.subjectReading Ability testingen_US
dc.titleEffects of readers theatre on students' oral reading fluency and reading comprehensionen_US
dc.title.alternativeผลการสอนด้วยวิธีการอ่านบทละครต่อความคล่องและความเข้าใจในการอ่านen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
309277.pdf523.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.