Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Waraporn Sripetpun | - |
dc.contributor.author | Janejai Kasemwit | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-01T04:17:14Z | - |
dc.date.available | 2020-05-01T04:17:14Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864 | - |
dc.description | Thesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009 | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Prince of Songkla University | en_US |
dc.subject | English language Composition and exercises Study and teaching | en_US |
dc.subject | English language Rhetoric Study and teaching | en_US |
dc.title | Use of paired-peer feedback in EFL high school writing class | en_US |
dc.title.alternative | การใช้การตรวจงานเขียนของผู้ร่วมเรียนแบบเป็นคู่ในชั้นเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
312888.pdf | 11.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.