Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864
Title: | Use of paired-peer feedback in EFL high school writing class |
Other Titles: | การใช้การตรวจงานเขียนของผู้ร่วมเรียนแบบเป็นคู่ในชั้นเรียนของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลายที่เรียนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Waraporn Sripetpun Janejai Kasemwit Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Composition and exercises Study and teaching;English language Rhetoric Study and teaching |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A., Applied Linguistics)--Prince of Songkla University, 2009 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12864 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
312888.pdf | 11.38 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.