Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12861
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAndrew Davison-
dc.contributor.authorPrapat Lonapalawong-
dc.date.accessioned2020-05-01T03:50:01Z-
dc.date.available2020-05-01T03:50:01Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12861-
dc.descriptionThesis (M.Eng., Computer engineering)--Prince of Songkla University, 2008en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectClient/server computingen_US
dc.subjectGames Data Processingen_US
dc.titleImproving Response Times in Client/Server 3D Mobile Gamesen_US
dc.title.alternativeการปรับปรุงเวลาตอบสนองสำหรับการสื่อสารแบบไคลเอนต์/เซิร์ฟเวอร์ในเกมส์ 3 มิติบนโทรศัพท์มือถือen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering Computer Engineering-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมคอมพิวเตอร์-
Appears in Collections:241 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
305668.pdf4.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.