Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorเกษราภรณ์ สุตตาพงค์-
dc.contributor.authorศุภรัตน์ ถนอมแก้ว-
dc.date.accessioned2020-03-20T06:35:39Z-
dc.date.available2020-03-20T06:35:39Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า สุราษฎร์ธานีen_US
dc.titleการหาแนวทางปฏิบัติที่เป็นเลิศของการให้บริการส่วนงานบริการลูกค้าของธนาคารในจังหวัดสุราษฎร์ธานี โดยการเทียบเคียงกระบวนการen_US
dc.title.alternativeSeeking for Best Practice in Customer Service of Banks in Surat Thani Province by means of Process Benchmarkingen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts and Management Sciences-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์และวิทยาการจัดการ-
Appears in Collections:926 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
424888.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.