Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | เกษราภรณ์ สุตตาพงค์ | - |
dc.contributor.author | ศุภรัตน์ ถนอมแก้ว | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T06:35:39Z | - |
dc.date.available | 2020-03-20T06:35:39Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า สุราษฎร์ธานี | en_US |
dc.title | การหาแนวทางปฏิบัติที่เป็นเลิศของการให้บริการส่วนงานบริการลูกค้าของธนาคารในจังหวัดสุราษฎร์ธานี โดยการเทียบเคียงกระบวนการ | en_US |
dc.title.alternative | Seeking for Best Practice in Customer Service of Banks in Surat Thani Province by means of Process Benchmarking | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts and Management Sciences | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์และวิทยาการจัดการ | - |
Appears in Collections: | 926 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
424888.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.