Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717
Title: | การหาแนวทางปฏิบัติที่เป็นเลิศของการให้บริการส่วนงานบริการลูกค้าของธนาคารในจังหวัดสุราษฎร์ธานี โดยการเทียบเคียงกระบวนการ |
Other Titles: | Seeking for Best Practice in Customer Service of Banks in Surat Thani Province by means of Process Benchmarking |
Authors: | เกษราภรณ์ สุตตาพงค์ ศุภรัตน์ ถนอมแก้ว Faculty of Liberal Arts and Management Sciences คณะศิลปศาสตร์และวิทยาการจัดการ |
Keywords: | ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า สุราษฎร์ธานี |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717 |
Appears in Collections: | 926 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
424888.pdf | 1.51 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.