Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717
Title: การหาแนวทางปฏิบัติที่เป็นเลิศของการให้บริการส่วนงานบริการลูกค้าของธนาคารในจังหวัดสุราษฎร์ธานี โดยการเทียบเคียงกระบวนการ
Other Titles: Seeking for Best Practice in Customer Service of Banks in Surat Thani Province by means of Process Benchmarking
Authors: เกษราภรณ์ สุตตาพงค์
ศุภรัตน์ ถนอมแก้ว
Faculty of Liberal Arts and Management Sciences
คณะศิลปศาสตร์และวิทยาการจัดการ
Keywords: ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า สุราษฎร์ธานี
Issue Date: 2561
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12717
Appears in Collections:926 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
424888.pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.