Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12622
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณฐ อังศุวิริยะ | - |
dc.date.accessioned | 2020-02-12T08:13:11Z | - |
dc.date.available | 2020-02-12T08:13:11Z | - |
dc.date.issued | 2562 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12622 | - |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.title | รายงานวิจัยฉบับสมบูรณ์กลวิธีการใช้ภาษากับอุดมการณ์ในโฆษณาการเงินประเด็นการออมและการเป็นหนี้ผ่านวาทกรรมโฆษณาทางโทรทัศน์ไทย | en_US |
dc.title.alternative | Linguistic Strategies and Ideology for Saving and Debt in Financial Advertising Discourse on Thai TV Commercials | en_US |
dc.type | Technical Report | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Educational Foundation) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาสารัตถศึกษา | - |
Appears in Collections: | 895 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
437741.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.