Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12602
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อการตัดสินใจซื้อผลิตภัณฑ์กันแดดที่เป็นมิตรต่อสิ่งแวดล้อมทางทะเลของนักท่องเที่ยวในแหล่งท่องเที่ยวประเภทชายหาด (Beach Attraction) : กรณีศึกษาจังหวัดภูเก็ต |
Other Titles: | Factors affecting Ocean-friendly sunscreen purchasing decision of Beach attraction tourists : the case study of Phuket province |
Authors: | ภาณุวัฒน์ ภักดีอักษร เจตนา ชีวเจริญกุล Faculty of Hospitality and Tourism (MBA(Thai)) คณะการบริการและการท่องเที่ยว (บริหารธุรกิจ) |
Keywords: | การตลาดเพื่อสิ่งแวดล้อม;ผลิตภัณฑ์สีเขียว การตัดสินใจ |
Issue Date: | 2562 |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจมหาบัณฑิต))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12602 |
Appears in Collections: | 9505 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435275.pdf | 2.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.