Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599
Title: | การศึกษาเปรียบเทียบการรับรู้ความเสี่ยงที่ส่งผลต่อพฤติกรรมการซื้อสินค้าออนไลน์ ระหว่าง Social Commerce และ E - Marketplace |
Other Titles: | A Comparative Study of Risk Perception Affecting Online shopping Behavior Between Social Commerce and E - Marketplace |
Authors: | จุไรรัตน์ พุทธรักษ์ พิงคุณ สุขลิ้ม Faculty of Commerce and Management คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ |
Keywords: | พฤติกรรมผู้บริโภค |
Issue Date: | 2562 |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12599 |
Appears in Collections: | 942 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435272.pdf | 1.23 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.