Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อความไว้วางใจซึ่งทำให้เกิดการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทอัญมณีและเครื่องประดับผ่านช่องทางการถ่ายทอดสดเฟสบุ๊คไลฟ์ (Facebook Live) ของผู้บริโภคในประเทศไทย
Other Titles: Factors Influencing Trust and Decision to Buy Gems and Jewelry Products Through Fecebook Live Channel of Thai Consumers
Authors: วรพจน์ ปานรอด
ปารมี รอดกลิ่น
Keywords: ความพอใจของผู้บริโภค;ผู้บริโภค
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435446.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.