Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความไว้วางใจซึ่งทำให้เกิดการตัดสินใจซื้อสินค้าประเภทอัญมณีและเครื่องประดับผ่านช่องทางการถ่ายทอดสดเฟสบุ๊คไลฟ์ (Facebook Live) ของผู้บริโภคในประเทศไทย |
Other Titles: | Factors Influencing Trust and Decision to Buy Gems and Jewelry Products Through Fecebook Live Channel of Thai Consumers |
Authors: | วรพจน์ ปานรอด ปารมี รอดกลิ่น |
Keywords: | ความพอใจของผู้บริโภค;ผู้บริโภค |
Issue Date: | 2562 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12567 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
435446.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.