Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12541
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อความตั้งใจในการใช้บริการรถโดยสารปรับอากาศชั้น 1 ซ้ำและการสื่อสารการตลาดแบบปากต่อปากของผู้โดยสารรถประจำทางในจังหวัดนครศรีธรรมราช
Other Titles: Factors Influencing Intention to Repurchase the Air Conditioned Bus Service and Word-of-Mouth of Passengers in Nakorn Si Tammarat Province
Authors: วรพจน์ ปานรอด
ปาริสา ชนะสิทธิ์
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ผู้ประกอบการขนส่ง นครศรีธรรมราช;รถประจำทาง ค่าโดยสาร นครศรีธรรมราช
Issue Date: 2562
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2562
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12541
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
435339.pdf1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.