Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512
Title: | ปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีในแบรนด์สถาบันการศึกษา : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่ |
Other Titles: | Factors Influencing Brand Loyalty Institutions A Study of Prince of Songkla University Hat Yai Campus |
Authors: | สุมนา ลาภาโรจน์กิจ ธีรนัย เจริญพานิช Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์;ความพอใจของผู้บริโภค |
Issue Date: | 2560 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2560 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
422701.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.