Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512
Title: ปัจจัยที่ส่งผลต่อความภักดีในแบรนด์สถาบันการศึกษา : กรณีศึกษามหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ วิทยาเขตหาดใหญ่
Other Titles: Factors Influencing Brand Loyalty Institutions A Study of Prince of Songkla University Hat Yai Campus
Authors: สุมนา ลาภาโรจน์กิจ
ธีรนัย เจริญพานิช
Faculty of Management Sciences (Business Administration)
คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ
Keywords: ความภักดีต่อชื่อตราผลิตภัณฑ์;ความพอใจของผู้บริโภค
Issue Date: 2560
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2560
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12512
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
422701.pdf1.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.