Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorปิยะนุช ปรีชานนท์-
dc.contributor.authorกมลชนก เซ่งสวัสดิ์-
dc.date.accessioned2019-12-19T08:37:51Z-
dc.date.available2019-12-19T08:37:51Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectอุตสาหกรรมท่องเที่ยว ไทยen_US
dc.subjectเครือข่ายสังคมออนไลน์en_US
dc.titleแนวทางในการพัฒนาคุณภาพการให้บริการออนไลน์ของธุรกิจที่จำหน่ายแพ็คเกจทัวร์en_US
dc.title.alternativeGuidelines on quality improvement in online services of tour package services businessen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Commerce and Management-
dc.contributor.departmentคณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ-
Appears in Collections:942 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426716.pdf10.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.