Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | ปิยะนุช ปรีชานนท์ | - |
dc.contributor.author | กมลชนก เซ่งสวัสดิ์ | - |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T08:37:51Z | - |
dc.date.available | 2019-12-19T08:37:51Z | - |
dc.date.issued | 2561 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482 | - |
dc.description | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 | en_US |
dc.language.iso | th | en_US |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | en_US |
dc.subject | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว ไทย | en_US |
dc.subject | เครือข่ายสังคมออนไลน์ | en_US |
dc.title | แนวทางในการพัฒนาคุณภาพการให้บริการออนไลน์ของธุรกิจที่จำหน่ายแพ็คเกจทัวร์ | en_US |
dc.title.alternative | Guidelines on quality improvement in online services of tour package services business | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Commerce and Management | - |
dc.contributor.department | คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ | - |
Appears in Collections: | 942 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426716.pdf | 10.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.