Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482
Title: | แนวทางในการพัฒนาคุณภาพการให้บริการออนไลน์ของธุรกิจที่จำหน่ายแพ็คเกจทัวร์ |
Other Titles: | Guidelines on quality improvement in online services of tour package services business |
Authors: | ปิยะนุช ปรีชานนท์ กมลชนก เซ่งสวัสดิ์ Faculty of Commerce and Management คณะพาณิชยศาสตร์และการจัดการ |
Keywords: | อุตสาหกรรมท่องเที่ยว ไทย;เครือข่ายสังคมออนไลน์ |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การจัดการเทคโนโลยีสารสนเทศทางธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12482 |
Appears in Collections: | 942 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426716.pdf | 10.82 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.