Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436
Title: | การกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็ม |
Other Titles: | Stimulating intention to buy brand-name products with just below pricing strategy |
Authors: | ธีรศักดิ์ จินดาบถ นัทวัฒน์ นคราวงศ์ Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | การกำหนดราคาสินค้า;การกำหนดราคา;การตลาด;สินค้าแบรนด์เนม |
Issue Date: | 2561 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426753.pdf | 1.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.