Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorนัทวัฒน์ นคราวงศ์-
dc.date.accessioned2019-11-25T09:26:25Z-
dc.date.available2019-11-25T09:26:25Z-
dc.date.issued2561-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12436-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (การตลาด))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2561en_US
dc.language.isothen_US
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์en_US
dc.subjectการกำหนดราคาสินค้าen_US
dc.subjectการกำหนดราคาen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectสินค้าแบรนด์เนมen_US
dc.titleการกระตุ้นความตั้งใจซื้อสินค้าแบรนด์เนมโดยใช้กลยุทธ์การตั้งราคาต่ำกว่าจำนวนเต็มen_US
dc.title.alternativeStimulating intention to buy brand-name products with just below pricing strategyen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426753.pdf1.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.