Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12423
Title: | The effect of teacher and peer feedback on english writing development |
Other Titles: | ผลของการให้ข้อมูลย้อนกลับโดยครูและโดยเพื่อนต่อการพัฒนาการเขียนภาษาอังกฤษ |
Authors: | Thanyapa Palanukulwong Sarina Kalong Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Writing Study and teaching;English language Writing Ability testing |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2018 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12423 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426815.pdf | 1.81 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.