Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrateep Wetprasit-
dc.contributor.authorSupphakan Wattanasantikul-
dc.date.accessioned2019-08-26T03:52:10Z-
dc.date.available2019-08-26T03:52:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286-
dc.descriptionThesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2018en_US
dc.language.isoenen_US
dc.publisherPrince of Songkla Universityen_US
dc.subjectHotels Quality control Thailand Phuket (Province)en_US
dc.subjectHotel management Thailand Phuket (Province)en_US
dc.titleStrategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuketen_US
dc.title.alternativeการประยุกต์ใช้กลยุทธ์เพื่อสนับสนุนคุณภาพการบริการในโรงแรมและรีสอร์ทประเภทที่มีเครือข่าย และไม่มีเครือข่ายในจังหวัดภูเก็ตen_US
dc.typeThesisen_US
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
426679.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.