Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Prateep Wetprasit | - |
dc.contributor.author | Supphakan Wattanasantikul | - |
dc.date.accessioned | 2019-08-26T03:52:10Z | - |
dc.date.available | 2019-08-26T03:52:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2018 | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | Prince of Songkla University | en_US |
dc.subject | Hotels Quality control Thailand Phuket (Province) | en_US |
dc.subject | Hotel management Thailand Phuket (Province) | en_US |
dc.title | Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket | en_US |
dc.title.alternative | การประยุกต์ใช้กลยุทธ์เพื่อสนับสนุนคุณภาพการบริการในโรงแรมและรีสอร์ทประเภทที่มีเครือข่าย และไม่มีเครือข่ายในจังหวัดภูเก็ต | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426679.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.