Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286
Title: | Strategy Implementation to Maintain service Quality in Chain and Non-Chain Hotels and Resorts in Phuket |
Other Titles: | การประยุกต์ใช้กลยุทธ์เพื่อสนับสนุนคุณภาพการบริการในโรงแรมและรีสอร์ทประเภทที่มีเครือข่าย และไม่มีเครือข่ายในจังหวัดภูเก็ต |
Authors: | Prateep Wetprasit Supphakan Wattanasantikul Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Hotels Quality control Thailand Phuket (Province);Hotel management Thailand Phuket (Province) |
Issue Date: | 2018 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2018 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12286 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
426679.pdf | 1.35 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.