Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12217
Title: | Significance of Hotel Facebook Page as Hotel Marketing Communication :‡bThe Facebook Users Perspective |
Other Titles: | ความจำเป็นของเฟซบุ๊คเพจของโรงแรมในฐานะช่องทางการสื่อสารถึงลูกค้าในมุมมองของกลุ่มประชากรผู้ใช้เฟสบุ๊ค |
Authors: | Prateep Wetprasit Chayanapat Prom-aksorn Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Hotel Internet marketing;Communication in marketing;Electronic commerce |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Hospitality and Tourism Management (International Program))--Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12217 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420276.pdf | 853.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.