Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Prateep Wetprasit | - |
dc.contributor.author | Sonam Tshering | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T08:54:47Z | - |
dc.date.available | 2019-03-18T08:54:47Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2015 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Restaurants Bhutan | th_TH |
dc.subject | Restaurant management Bhutan | th_TH |
dc.title | Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of Tourist | th_TH |
dc.title.alternative | การประเมินคุณภาพการบริการธุรกิจร้านอาหารในประเทศภูฏาน กรณีศึกษาความคาดหวังและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยว | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417975.pdf | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.