Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPrateep Wetprasit-
dc.contributor.authorSonam Tshering-
dc.date.accessioned2019-03-18T08:54:47Z-
dc.date.available2019-03-18T08:54:47Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2015th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectRestaurants Bhutanth_TH
dc.subjectRestaurant management Bhutanth_TH
dc.titleService Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of Touristth_TH
dc.title.alternativeการประเมินคุณภาพการบริการธุรกิจร้านอาหารในประเทศภูฏาน กรณีศึกษาความคาดหวังและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417975.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.