Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123
Title: Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of Tourist
Other Titles: การประเมินคุณภาพการบริการธุรกิจร้านอาหารในประเทศภูฏาน กรณีศึกษาความคาดหวังและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยว
Authors: Prateep Wetprasit
Sonam Tshering
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Restaurants Bhutan;Restaurant management Bhutan
Issue Date: 2015
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2015
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417975.pdf2.01 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.