Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123
Title: | Service Quality Measurement of Restaurants in Bhutan A case study of Expectation and Perception of Tourist |
Other Titles: | การประเมินคุณภาพการบริการธุรกิจร้านอาหารในประเทศภูฏาน กรณีศึกษาความคาดหวังและความพึงพอใจของนักท่องเที่ยว |
Authors: | Prateep Wetprasit Sonam Tshering Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Restaurants Bhutan;Restaurant management Bhutan |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2015 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12123 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417975.pdf | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.