Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057
Title: | อัตลักษณ์และการรับรู้ภาพลักษณ์องค์กรที่ส่งผลต่อความจงรักภักดีของกลุ่มลูกค้าธนาคารต่างชาติ : กรณีศึกษา ธนาคารไอซีบีซี (ไทย)จำกัด (มหาชน) |
Other Titles: | Identity and Corporate Image Recognition that can Affect The Fidelity on Loyalty of Foreign Banks : A Case Study of Industrial and Commercial Bank of China (Thai) Public Company Limited |
Authors: | สิริภัทร์ โชติช่วง ไพศาล ฤทธิกุล Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | ธนาคารและการธนาคาร บริการลูกค้า;ธนาคารและการธนาคารระหว่างประเทศ |
Issue Date: | 2559 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (บริหารธุรกิจ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2559 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12057 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417885.pdf | 2.2 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.