Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023
Title: Relationships between Receptive Vocabulary Size and Vocabulary Learning Strategies and Listening Comprehension
Other Titles: ความสัมพันธ์ระหว่างปริมาณคำศัพท์เชิงรับกับการใช้กลยุทธ์การเรียนรู้คำศัพท์และความสามารถในการฟัง
Authors: Thanyapa Palanukulwong
Paphangkorn Thanannatthaphak
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Vocobulary Study and teaching;Listening comprehension Study and teaching
Issue Date: 2017
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417056.pdf2.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.