Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023
Title: | Relationships between Receptive Vocabulary Size and Vocabulary Learning Strategies and Listening Comprehension |
Other Titles: | ความสัมพันธ์ระหว่างปริมาณคำศัพท์เชิงรับกับการใช้กลยุทธ์การเรียนรู้คำศัพท์และความสามารถในการฟัง |
Authors: | Thanyapa Palanukulwong Paphangkorn Thanannatthaphak Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Vocobulary Study and teaching;Listening comprehension Study and teaching |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A., Teaching English as an International Language)--Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12023 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417056.pdf | 2.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.