Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12018
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPichai Taneerananon-
dc.contributor.authorChuthamat Laksanakit-
dc.date.accessioned2019-03-07T02:32:33Z-
dc.date.available2019-03-07T02:32:33Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/12018-
dc.descriptionThesis (Ph.D., Civil Engineering)--Prince of Songkla University, 2016th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectMotorcycles Tiresth_TH
dc.subjectMotorcycling accidentsth_TH
dc.subjectTraffic accidentsth_TH
dc.titleDynamic stability of motorcycle : Tyre width contribution to road crashth_TH
dc.title.alternativeเสถียรภาพของรถจักรยานยนต์ ปัจจัยความกว้างของยางที่มีอิทธิพลต่ออุบัติเหตุทางถนนth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Engineering Civil Engineering-
dc.contributor.departmentคณะวิศวกรรมศาสตร์ ภาควิชาวิศวกรรมโยธา-
Appears in Collections:220 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
419562.pdf13.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.