Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945
Title: | The Relationship of EFL teachers' reading strategies, reading self-efficacy, and reading comprehension |
Other Titles: | ความสัมพันธ์ของกลยุทธ์ในการอ่าน ความตระหนักรู้ถึงความสามารถในการอ่านของตนเองและความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจของผู้สอนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ |
Authors: | Prachamon Aksornjarung Sakesit Petchinalert Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ |
Keywords: | English language Reading;Reading comprehension |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2016 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945 |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
413106.pdf | 2.8 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.