Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945
Title: The Relationship of EFL teachers' reading strategies, reading self-efficacy, and reading comprehension
Other Titles: ความสัมพันธ์ของกลยุทธ์ในการอ่าน ความตระหนักรู้ถึงความสามารถในการอ่านของตนเองและความสามารถในการอ่านเพื่อความเข้าใจของผู้สอนภาษาอังกฤษเป็นภาษาต่างประเทศ
Authors: Prachamon Aksornjarung
Sakesit Petchinalert
Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)
คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์
Keywords: English language Reading;Reading comprehension
Issue Date: 2016
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language))--Prince of Songkla University, 2016
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11945
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
413106.pdf2.8 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.