Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831
Title: | Factors Influencing Attitude of Generation Y towards Online Shopping : Case Study of Prince of Songkla University, Hat Yai |
Other Titles: | ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อทัศนคติ กลุ่มเจเนราชั่น วาย ต่อการซื้อสินค้าออนไลน์ : กรณีศึกษามหาวิทยลัยสงขลานครินทร์ |
Authors: | Sasiwemon Sukhabot Attapon Nakram Faculty of Management Sciences (Business Administration) คณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ |
Keywords: | Internet marketing;Generation Y Attitude (Psychology) |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., Business Administration (International Program))--Prince of Songkla University, 2015 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11831 |
Appears in Collections: | 460 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
420712.pdf | 2.62 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.