Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nareeya Weerakit | - |
dc.contributor.author | Yulia Lozovitskaya | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T04:18:59Z | - |
dc.date.available | 2018-02-13T04:18:59Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2017 | th_TH |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Hotels Employees Thailand Phuket | th_TH |
dc.subject | Service industries Thailand Phuket | - |
dc.title | Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuket | th_TH |
dc.title.alternative | การปรับปรุงการสื่อสารระหว่างแผนกในอุตสาหกรรมการบริการ : กรณีศึกษาของพนักงานโรงแรม 4-5 ดาวในภูเก็ต | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
418277.pdf | 622.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.