Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorNareeya Weerakit-
dc.contributor.authorYulia Lozovitskaya-
dc.date.accessioned2018-02-13T04:18:59Z-
dc.date.available2018-02-13T04:18:59Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489-
dc.descriptionThesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectHotels Employees Thailand Phuketth_TH
dc.subjectService industries Thailand Phuket-
dc.titleImproving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuketth_TH
dc.title.alternativeการปรับปรุงการสื่อสารระหว่างแผนกในอุตสาหกรรมการบริการ : กรณีศึกษาของพนักงานโรงแรม 4-5 ดาวในภูเก็ตth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
418277.pdf622.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.