Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489
Title: | Improving Interdepartmental Communication in Hospitality Idustry : A Case Study of 4-5 Star Hotel Employees in Phuket |
Other Titles: | การปรับปรุงการสื่อสารระหว่างแผนกในอุตสาหกรรมการบริการ : กรณีศึกษาของพนักงานโรงแรม 4-5 ดาวในภูเก็ต |
Authors: | Nareeya Weerakit Yulia Lozovitskaya Faculty of Hospitality and Tourism ( Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Hotels Employees Thailand Phuket;Service industries Thailand Phuket |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2017 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11489 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
418277.pdf | 622.07 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.