Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorThanyapa Palanukulwong-
dc.contributor.authorPhasinee Junjoem-
dc.date.accessioned2018-02-13T02:49:02Z-
dc.date.available2018-02-13T02:49:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452-
dc.descriptionThesis (M.A. (Teaching English as an International Language)) Prince of Songkla University, 2017th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectEnglish language Vocobulary Study and teaching (Secondary)th_TH
dc.subjectEnglish language Writing Ability testingth_TH
dc.titleThe Effectiveness of Lexical Collocation Instruction on Students' Collocation Knowledge and Writing Abilityth_TH
dc.title.alternativeประสิทธิผลของการสอนคำปรากฏร่วมประเภทคำศัพท์ต่อความรู้ด้านคำปรากฏร่วมและความสามารถด้านการเขียนของนักเรียนth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
417042.pdf4.34 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.