Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Thanyapa Palanukulwong | - |
dc.contributor.author | Phasinee Junjoem | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T02:49:02Z | - |
dc.date.available | 2018-02-13T02:49:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11452 | - |
dc.description | Thesis (M.A. (Teaching English as an International Language)) Prince of Songkla University, 2017 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | English language Vocobulary Study and teaching (Secondary) | th_TH |
dc.subject | English language Writing Ability testing | th_TH |
dc.title | The Effectiveness of Lexical Collocation Instruction on Students' Collocation Knowledge and Writing Ability | th_TH |
dc.title.alternative | ประสิทธิผลของการสอนคำปรากฏร่วมประเภทคำศัพท์ต่อความรู้ด้านคำปรากฏร่วมและความสามารถด้านการเขียนของนักเรียน | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics) | - |
dc.contributor.department | คณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์ | - |
Appears in Collections: | 890 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
417042.pdf | 4.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.