Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11256
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศิริรัตน์ วณิชโยบล | - |
dc.contributor.author | ลัดดา ปรีชาวีรกุล | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-25T07:19:44Z | - |
dc.date.available | 2017-12-25T07:19:44Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/11256 | - |
dc.language.iso | th | th_TH |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.subject | สิ่งพิมพ์มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.title | ระบบสนับสนุนการบริหารจัดการลูกค้าสัมพันธ์ของหน่วยเครื่องมือกลาง คณะวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.type | Technical Report | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Science (Computer Science) | - |
dc.contributor.department | คณะวิทยาศาสตร์ ภาควิชาวิทยาการคอมพิวเตอร์ | - |
Appears in Collections: | 344 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
413174.pdf | 2.71 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.