Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorธีรศักดิ์ จินดาบถ-
dc.contributor.authorกุลยะรัตน์ จอมพงศ์-
dc.date.accessioned2017-04-19T04:55:47Z-
dc.date.available2017-04-19T04:55:47Z-
dc.date.issued2558-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10794-
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.titleความสัมพันธ์ระหว่างส่วนประสมทางการตลาดกับพฤติกรรมการใช้บริการธนาคารทางอินเตอร์เน็ต ในกลุ่มลูกค้าเจนเนอเรชั่นวาย ของธนาคารกรุงเทพ จำกัด (มหาชน) ในเขตอำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลาth_TH
dc.title.alternativeRationship between marketing mix and internet banking usage behavior in generation y customers of Bangkon Bank Public Company Limited at Hatyai District, Songkhla Provinceth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Management Sciences (Business Administration)-
dc.contributor.departmentคณะวิทยาการจัดการ ภาควิชาบริหารธุรกิจ-
Appears in Collections:460 Minor Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
กุลยะรัตน์ จอมพงศ์.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.