Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529
Title: | กลยุทธ์การพัฒนาการตลาดผลิตภัณฑ์อาหารฮาลาลของวิสาหกิจชุมชนในจังหวัดนราธิวาส |
Other Titles: | Marketing strategies for halal food products of the community enterprises in Narathiwat Province |
Authors: | สิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย นูรีฮาน สาและ Faculty of Economics (Economics) คณะเศรษฐศาสตร์ |
Keywords: | อาหารฮาลาล ไทย (ภาคใต้);อาหารฮาลาล นราธิวาส;วิจัยการตลาด นราธิวาส |
Issue Date: | 2558 |
Publisher: | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ |
Description: | วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (ธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529 |
Appears in Collections: | 878 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
404504.pdf | 1.67 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.