Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529
Title: กลยุทธ์การพัฒนาการตลาดผลิตภัณฑ์อาหารฮาลาลของวิสาหกิจชุมชนในจังหวัดนราธิวาส
Other Titles: Marketing strategies for halal food products of the community enterprises in Narathiwat Province
Authors: สิริรัตน์ เกียรติปฐมชัย
นูรีฮาน สาและ
Faculty of Economics (Economics)
คณะเศรษฐศาสตร์
Keywords: อาหารฮาลาล ไทย (ภาคใต้);อาหารฮาลาล นราธิวาส;วิจัยการตลาด นราธิวาส
Issue Date: 2558
Publisher: มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์
Description: วิทยานิพนธ์ (บธ.ม. (ธุรกิจเกษตร))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10529
Appears in Collections:878 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
404504.pdf1.67 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.