Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10524
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorชลลดา เลาหวิริยานนท์-
dc.contributor.authorวัชรพงษ์ หวันสมาน-
dc.date.accessioned2016-12-07T08:01:01Z-
dc.date.available2016-12-07T08:01:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10524-
dc.descriptionวิทยานิพนธ์ (ศศ.ม. (การสอนภาษาอังกฤษเป็นภาษานานาชาติ))--มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์, 2558th_TH
dc.language.isothth_TH
dc.publisherมหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์th_TH
dc.subjectภาษาอังกฤษ การอ่าน การศึกษาและการสอน (อุดมศึกษา)th_TH
dc.subjectเฟสบุ๊คส์th_TH
dc.titleผลของการใช้เฟซบุ้กเป็นสื่อกลางในการสอนอ่านภาษาอังกฤษเฉพาะทางให้กับผู้เรียนที่มีความสามารถทางภาษาในระดับพื้นฐานth_TH
dc.title.alternativeEffects of using facebook as a medium for teaching esp reading for beginnersth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Liberal Arts (Languages and Linguistics)-
dc.contributor.departmentคณะศิลปศาสตร์ ภาควิชาภาษาและภาษาศาสตร์-
Appears in Collections:890 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
400851.pdf3.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.