Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10402
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วันดี ชัยวงศ์ | - |
dc.date.accessioned | 2016-08-18T11:35:20Z | - |
dc.date.available | 2016-08-18T11:35:20Z | - |
dc.date.issued | 2558 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10402 | - |
dc.publisher | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ | th_TH |
dc.subject | บริการลูกค้า | th_TH |
dc.subject | มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์. ศูนย์เครื่องมือวิทยาศาสตร์ ความพอใจของผู้ใช้บริการ | th_TH |
dc.title | คุณภาพการบริการที่คาดหวังและที่รับรู้ของลูกค้าศูนย์เครื่องมือวิทยาศาสตร์ มหาวิทยาลัยสงขลานครินทร์ อำเภอหาดใหญ่ จังหวัดสงขลา | th_TH |
dc.title.alternative | The service quality expected and perceived by clients of Scientific Equipment Center Prince of Songkla University, Hat Yai, Songkhla | th_TH |
dc.type | Technical Report | th_TH |
Appears in Collections: | 000 Research |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
403691.pdf | 7.61 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.