Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Assenov, Ilian | - |
dc.contributor.author | Thatiphat Uengsinkhatrakul | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-08T06:35:25Z | - |
dc.date.available | 2016-07-08T06:35:25Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.uri | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291 | - |
dc.description | Thesis (M.B.A,Business Administration)--Prince of Songkla University,2010 | th_TH |
dc.language.iso | en | th_TH |
dc.publisher | Prince of Songkla University | th_TH |
dc.subject | Travel Computer network resources | th_TH |
dc.subject | Consumers' preferences | th_TH |
dc.subject | Travel agents | th_TH |
dc.title | Customer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.com | th_TH |
dc.title.alternative | พฤติกรรมลูกค้าและความพึงพอใจ ของลูกค้าที่มีต่อธุรกิจการท่องเที่ยว ออนไลน์ ของเว็ปไซต์ www.LateStays.com | th_TH |
dc.type | Thesis | th_TH |
dc.contributor.department | Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) | - |
dc.contributor.department | คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว | - |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
326158.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.