Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorAssenov, Ilian-
dc.contributor.authorThatiphat Uengsinkhatrakul-
dc.date.accessioned2016-07-08T06:35:25Z-
dc.date.available2016-07-08T06:35:25Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2016/10291-
dc.descriptionThesis (M.B.A,Business Administration)--Prince of Songkla University,2010th_TH
dc.language.isoenth_TH
dc.publisherPrince of Songkla Universityth_TH
dc.subjectTravel Computer network resourcesth_TH
dc.subjectConsumers' preferencesth_TH
dc.subjectTravel agentsth_TH
dc.titleCustomer behavior and satisfaction with online travel agencies: A case study of www.LateStays.comth_TH
dc.title.alternativeพฤติกรรมลูกค้าและความพึงพอใจ ของลูกค้าที่มีต่อธุรกิจการท่องเที่ยว ออนไลน์ ของเว็ปไซต์ www.LateStays.comth_TH
dc.typeThesisth_TH
dc.contributor.departmentFaculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)-
dc.contributor.departmentคณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว-
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
326158.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in PSU Knowledge Bank are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.