Please use this identifier to cite or link to this item: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964
Title: Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster, Thailand
Other Titles: ประเด็นสำคัญส่งผลกระทบต่อคุณภาพการบริการของกลุ่มบริษัท่องเที่ยวทางทะเลในหมู่เกาะอันดามัน :‡bกรณีศึกษามัคคุเทศก์นำเที่ยวทางทะเล กลุ่มจังหวัดอันดามัน ประเทศไทย
Authors: Naree Weerakit
Phimnada Fowler
Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management)
คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว
Keywords: Tourism Customer services;Tourism Thailand, Southern;Tour guides (Persons);Customer satisfaction;Travel agents Thailand, Southern
Issue Date: 2012
Publisher: Prince of Songkla University
Description: Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2012
URI: http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964
Appears in Collections:816 Thesis

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
392829.pdf2 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons