Please use this identifier to cite or link to this item:
http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964
Title: | Critical issues affecting the service quality in water-based tour operator : a case study of marine leisure tourist guide in Andaman Cluster, Thailand |
Other Titles: | ประเด็นสำคัญส่งผลกระทบต่อคุณภาพการบริการของกลุ่มบริษัท่องเที่ยวทางทะเลในหมู่เกาะอันดามัน :‡bกรณีศึกษามัคคุเทศก์นำเที่ยวทางทะเล กลุ่มจังหวัดอันดามัน ประเทศไทย |
Authors: | Naree Weerakit Phimnada Fowler Faculty of Hospitality and Tourism (Hospitality and Tourism Management) คณะการบริการและการท่องเที่ยว สาขาวิชาการจัดการการบริการและการท่องเที่ยว |
Keywords: | Tourism Customer services;Tourism Thailand, Southern;Tour guides (Persons);Customer satisfaction;Travel agents Thailand, Southern |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Prince of Songkla University |
Description: | Thesis (M.B.A., (Hospitality and Tourism Management (International Program)))--Prince of Songkla University, 2012 |
URI: | http://kb.psu.ac.th/psukb/handle/2010/9964 |
Appears in Collections: | 816 Thesis |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
392829.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License